Google nu doar ca ridica stacheta celor ce doresc sa se dezvolte in mediul online, dar si creaza numeroase functii si instrumente care sa imbunatateasca experientele internautilor. Pentru ca un business sa aiba succes si sa se regaseasca pe prima pagina in Google, conform specialistilor care ofera servicii SEO nu mai este suficient ca site-ul creat sa arate bine, sa functioneze perfect si sa aiba un numar mare de link-uri care sa ii confere notorietate.
Acum, in opinia celor ce furnizeaza servicii este important sa se foloseasca instrumentele puse la dispozitie in vederea imbunatatirii functionarii. Unul dintre aceste instrumente este Google Voice Search, care a fost lansat din dorinta internautilor de a se bucura de rezultatele dorite fara a utiliza tastatura. Inainte de a discuta care sunt avantajele acestei functii este esential sa aflam ce este Google Voice Search si cum functioneaza.
Google Cautare Vocala, o un mod de a economisi timpul
Conform webmasterilor, functia de cautare vocala ne ajuta sa economisim timp si asta pentru ca prin intermediul ei putem realiza o interogari complexe. Spre exemplu pentru o cautare vocala putem folosi peste 140 de cuvinte pentru a defini cat mai bine interogarea, insa pentru o cautare clasica trebuie sa ne rezumam la 40 de cuvinte. Astfel se observa ca pentru cautari cat mai obiective efectuat in timp cat mai scurt, Google Voice Search este esential.
Voice Search, usor de folosit
Pentru ca se doreste a fii un instrument care imbunatateste experienta utilizatorilor vine si cu alte caracteristici si este usor de folosit. Prin simpla apasare a microfonului se poate initia o cautare ampla. Google Voice Search este o functie creata pentru a satisface nevoia de rapiditatea a oamenilor moderni, prinsi mereu in mai multe sarcini.
Aceasta functie este usor de folosit atat de adulti, cat si de copii si varstnici iar rezultatele sunt pe masura, rapide, mai bine filtrate.
Google Voice Search un instrument SEO important
Pentru ca Google pune accent pe accesibilitate, viteza si calitate, ofera pozitii mai bune celor ce au luat masurile de implementare a acestei functii. Intre doua site-uri cu aceiasi valoare, calitate si numar asemanator de link-uri va fi mai bine clasat cel optimizat pentru Google Voice Search. De aceea este considerat un instrument SEO.
In ultimii ani cautarea vocala a cunoscut o ascensiune puternica, si asta datorita datorita celorlalte instrumente cu care a fost asociat. Combinatia Google Voice Search si Google Now aduc laolalta multa tehnologie si multa precizie. Algoritmii integrati in aceste doua functii fac ca rezultatele interogarile sa fie cele mai exacte.
Studiile realizate de specialistii in servicii SEO au scos la iveala ca aceasta functie a deveni tot mai populara, in special in ultimii ani. Daca in urma cu sapte ani, unul din zece internauti foloseau functia vocala, acum lucrurile stau cu totul altfel, Google Voice Search fiind accesat pentru interogari de aproape jumatate dintre utilizatorii de internet.
Tot specialistii in servicii SEO si webmasteri au realizat si un profil al celor ce folosesc functia de catare vocala. Din statisticile acestora reiese ca personale aflata in trafic la volan, prefera Google Voice Search in detrimentul metodei clasice de cautare. Cele mai multe interogari sunt realizate pentru a gasi indicatii de orientare, rezolvari pentru teme, melodii, clipuri si verificarea orei exacte.