Din ce in ce mai mult, agentiile de publicitate, discutand despre urmatoarea campanie in presa scrisa, spun cuvantul advertorial. Advertorialele impletesc structurile de publicitate familiare. Termenul advertorial – text ca publicitate – a aparut datorita fuziunii a doua concepte: publicitate si editorial. Si aceasta asociatie reflecta cerintele pentru materialele publicitare pentru publicul de presa modern. Astazi, prioritatile s-au schimbat, iar abordarea dezvoltarii s-a schimbat si ea, deoarece pentru publicare de advertoriale ai nevoie de o agentie profesionala, precum abcseo.ro.
De ce advertorialele elimina aspectul publicitar?
Publicitatea directa inca mai domina. Atat in fata publicitatii directe, cat si in fata anunturilor, exista aceeasi sarcina – atragerea atentiei asupra produsului si, ca rezultat, vanzarea lui. Dar modalitatile de a atinge acest obiectiv sunt diferite. Aspectul publicitar obisnuit ar trebui sa se evidentieze fata de alte materiale ale revistei sau ziarului, si acest lucru, poate fi realizat de abcseo.ro. Advertorialul utilizeaza o abordare complet diferita fata de potentialul cumparator. Este perceput ca o parte organica a publicatiei, corespunde conceptului general, stilului, aspectului si, foarte important, dezvaluie mai mult si mai emotional caracteristicile si avantajele produsului. Din acest punct de vedere, advertorialul este o miscare ideala pentru cei care doresc sa pozitioneze publicul spre produsul sau marca lor. Pentru a face acest lucru ai nevoie de o agentie specializata in publicare de advertoriale, iar aceasta nu poate fi alta, decat abcseo.ro.
Exista unele mecanisme in publicarea de advertoriale?
Primul pas in crearea structurii textului, este ca si in cazul publicitatii directe, de a obtine informatii maxime despre produs, culese de agentul de publicitate. Uneori, agentul de publicitate vizioneaza din start rezultatul, iar alteori se adreseaza editorului. In acest caz, sansele de a face materialul relevant pentru jurnal creste semnificativ. Conceptul este dezvoltat in comun, tinand seama de specificul publicatiei, si astfel, textul este pregatit pentru publicare de advertoriale. Articolul ar trebui sa fie interesant, indiferent de cat de dragut suna, astfel incat sa vrea sa fie citit, chiar daca se vorbeste despre un aparat de uz casnic, cum ar fi fierul de calcat.
Iata un exemplu: publicare de advertorial pentru fierul de calcat. Iata cum arata structura de publicare pentru advertorial: fotografii, descriere, cateva caracteristici cheie. Advertorialul este o poveste intreaga, o poveste construita adesea in conformitate cu toate canoanele literaturii. Advertorialul este ilustrat nu doar de fotografii. Imaginile si fotografiile sunt selectate cu o atentie deosebita pentru a se potrivi cu aspectul publicatiei si in acelasi timp, sa transmita mesajele principale ale agentului de publicitate, informatii despre produs, serviciu. In acest caz, ai nevoie de agentia abcseo.ro care dispune de profesionisti in publicare de advertoriale si care te poate ajuta in acest sens.
Advertorialul iti ofera o multime de spatiu pentru creativitate. Daca nu apelezi la profesionisti, ca rezultat, vei obtine o capodopera artistica, dar niciunul dintre cititori nu isi va aminti despre ce produs a citit. Un astfel de concept publicitar poate fi apreciat de colegi, poate primi un premiu la un festival publicitar, dar produsul nu va creste vanzarile. Publicarea de advertoriale presupune apropierea maxima de public si de interesele sale.